HTML

Blog az engem foglalkoztató dolgokról

A blogom olyan dolgokról szól ami engem érdekel és foglalkoztat.

Friss topikok

Aliens vs Predator 2010 AVP

2011.06.19. 12:18 :: mrgergo

Tegnap előtt megvettem az új AVP játékot a Tesco-ban. 2010-es játék frankó grafikával és játszhatunk mind a 3 filmbeli fajjal: ember, idegen(alien) és a ragadozó(predator). Eléggé meglepődtem amikor nézegetem a nem túl gazdag kínálatot és meglátom ezt a játékot aminek az ára siralmasan olcsó ahhoz képest, hogy mikori és milyen jó a játékélmény. Aki már látta az tudja miről beszélek: 1335 Ft- ban volt ez nekem. Igaz, hogy tegnap még nem tudtam kipróbálni mert a steam valami 16 órán át telepítette ami egyszer ráaddásul le is állt és azt hittem hogy újra kell kezdenem de csak annyit telepített újra amennyi még hátra lett volna a telepítés leállta után. Na de a játékról: én a predatorral kezdtem el a játékot és kb 15 percet játszottam vele ami még csak a kiképzést foglalta magában de büszkén mondhatom, hogy egyből magával ragadott a játék és folytatni is fogom nemsokára. A játék 18-as besorolást kapott ami őszintén szólva cseppet sem lep meg. Már a trainingen kb 20 alien fejét téphetjük le. Megéri az összes forintot amit ráköltesz. :) JÓ JÁTÉKOT!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr692997138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása