HTML

Blog az engem foglalkoztató dolgokról

A blogom olyan dolgokról szól ami engem érdekel és foglalkoztat.

Friss topikok

Aliens vs Predator 2010 AVP 2.0

2011.06.19. 17:54 :: mrgergo

Na túl is vagyok a ragadozó első szintjén és nem sajnálom, hogy ráköltöttem azt az 1335 forintot. Úgy kezdünk, hogy leszáll a kapszula a földre amiben érkeztünk, és egyből emberekkel találjuk szemben magunkat, akiket levadászunk, lehetőleg csendben és észrevétlenül. Majd egy kapuhoz érünk amin átjutva lekaszabolunk egy alien hordát és máris egy katonai bázis összes katonájának levadászása a feladatunk. Lehet, hogy ez így elsőre erőltetettnek hangzik de higgyétek el, hogy nem az. Ráadásul(szerintem) ha valami kis hibát találunk, akkor már csak a látvány is kárpótol. Angol nyelvű a játék de annak sem lesz baja a megértéssel aki egy cseppet sem tud angolul mert nincsenek benne hosszú dialógusok(eddig). Az első szint kivezető videójában az nem egy közönséges ALIEN. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr452997914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása