HTML

Blog az engem foglalkoztató dolgokról

A blogom olyan dolgokról szól ami engem érdekel és foglalkoztat.

Friss topikok

Harry Potter és a halál ereklyéi: második rész

2011.07.19. 08:43 :: mrgergo

Tegnap előtt láttam a Harry Potter hetedik részének második felvonását és teljesen meg voltam vele elégedve. Szerintem nem hagytak ki nagyon semmit max átírták egy picit az eredetihez képest, de semmi komolyabb változtatás nem hajtottak végre az eredeti könyvbeli történetben. Közeledik a Roxforti csata és Harryék visszatérnek barátaik közé az iskolába, hogy felvegyék a harcot Voldemorttal és a halálfalóival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrgergo.blog.hu/api/trackback/id/tr443079128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása